هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

درباره فروشگاه لوازم خانگی تنکابن مهرپور

درباره فروشگاه لوازم خانگی مهرپور

فروشگاه لوازم خانگی تنکابن سیف الله مهرپور از سال ۱۳۶۵ در شهرستان تنکابن مازندران مشغول به کار میباشد و ۳۵ سال سابقه‌ در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی برخوردار می باشد. در طول این سال‌ها دائماً دامنه‌ی خدمات و محصولات خود را گسترش داده است و هدف اصلی آن جلب رضایت همشهریان عزیز بوده. ما امروزه مفتخر هستیم که بهترین و باکیفیّت‌ترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی را از میان برند‌های معتبر و شناخته شده‌ی بازار به همشهریان عزیزمان ارائه دهیم.

با توجه به اینکه امروزه اینترنت جز جدا ناشدنی زندگی روزمره همگان شده فروشگاه لوازم خانگی تنکابن مهرپور لازم دانسته هم راستای این امر قدم بردارد. همچنین بعد از اپیدمی شدن ویروس کرونا بر خود لازم دانستیم که نهایت سعی تلاش را برای سلامت هرچه بیشتر مشتریان و همشهریان عزیز داشته باشیم، این امر باعث شد تا فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی را داشته باشیم تا مشتریانمان بدون نیاز به حضوردر فروشگاه بتوانند محصولات موجود را ببینند و برسی بنمایند. همچنین کارشناسان ما برای برای انتخاب مناسب شما برای پاسخگویی آماده میباشند.

برای تماس با لوازم خانگی تنکابن مهرپور کافیست شماره های پایین صفحه را لمس کنید یا از طریق آیکون واتس اپ کنار صفحه با لوازم خانگی تنکابن مهرپور تماس حاصل فرمایید.

همچنین میتوانید مارا در اینستاگرام دنبال کنید.

مکان دقیق فروشگاه لوازم خانگی تنکابن مهرپور

فروشگاه لوازم خانگی تنکابن مهرپور